Garantievoorwaarden

Op alle telefoons die u na 1 augustus 2017 bij ons heeft gekocht zit standaard 2 jaar (24 maanden) garantie. Op alle accessoires (incl. accu’s) heeft u 3 maanden garantie.

 

Welke garantie bieden wij:

Elk toestel dat door een fabricage fout in het toestel niet goed meer werkt binnen de garantie termijn, wordt kosteloos gerepareerd.

 

Welke schade valt niet onder de garantie:

Schades/defecten ontstaan door oneigenlijk gebruik van het toestel, waterschade en aanpassingen van de software (ook rooten) zijn uitgesloten van garantie evenals schades die ontstaan zijn door het vallen, stoten of breken van het toestel. Verder vallen defecten veroorzaakt door software die niet door de fabrikant op de telefoon zijn geplaatst buiten de garantie.

 

Het melden van een garantieclaim:

U dient als eerste via klantenservice@thegrandstore.nl contact met ons op te nemen voor het melden van een defect in het toestel dat volgens u in aanmerking komt voor reparatie onder de garantie voorwaarden.
Wij raden u aan dit gelijk te doen na de eerste constatering van het probleem.
Graag ontvangen wij een zo duidelijk mogelijke omschrijving van het ontstane probleem en als bewijs van garantie, in de bijlage een kopie van de aankoopfactuur. U krijgt vervolgens verdere instructies per e-mail toegestuurd.

 

Hoe verzend ik mijn telefoon naar jullie toe?

Zorg ervoor dat je in ieder geval de 3 onderstaande zaken naar ons opstuurt:

1. Het product:

Het te repareren product dient COMPLEET aangeleverd te worden. Ook eventuele accessoires (oplader, kabels, doosje, boekjes, accu etc.) dienen dus meegeleverd te worden. Zorg ervoor dat je een backup maakt van je telefoon(gegevens). Het is namelijk goed mogelijk dat wij de telefoon zullen resetten, hierbij worden ALLE bestanden/apps/contacten etc. verwijderd.

Verder is het belangrijk om onderstaande gegevens van de telefoon te wissen alvorens deze naar ons op te sturen:

  • Google account
  • Vergrendelingsscherm wachtwoord/ontgrendelingspatroon
  • Vingerafdrukbeveiligingen
  • en alle overige beveiligingen

2. De aankoopfactuur

3. De garantie aanvraagformulier:

Vul de garantie aanvraagformulier compleet in en leg dit samen met het te repareren product in het pakket.
Download de Retour & Garantie aanvraagformulier

Het pakket kan vervolgens opgestuurd worden naar het adres vermeld in de garantieformulier.

 

Afwijzing van een garantieclaim:

Indien de garantieaanvraag aan de voorwaarden voldoet, wordt het toestel kosteloos gerepareerd en geretourneerd. U wordt per mail op de hoogte gehouden van de reparatie.
Blijkt de garantieaanvraag ongeldig (bijv. schade door eigen schuld, onjuist gebruik, waterschade etc.), brengen wij €35 onderzoekskosten in rekening. Wij zullen de telefoon in dit geval niet repareren. Uw toestel wordt dan teruggestuurd na ontvangst van de onderzoekskosten.

 

Hoelang duurt de reparatie?

Afhankelijk van de schade/defect kan dit van 1 week tot 2 maanden duren. Wij hebben geen vervangende onderdelen op voorraad, in het geval er onderdelen besteld moeten worden kan dit dus wat langer duren.